28 maj

Go kväll!

Jag har haft en väldigt bra helg. I lördags åkte jag till Södertälje för att handla lite och fick med mig min kusin Elene. Det var roligt att få umgås ett par timmar med henne! :) Efter det var det kalasdags och sen Steelers Fest. Kvällen blev precis lika lyckad som jag hoppats på. Vi tävlade i olika saker, länderna mot varandra och det var verkligen roligt. Efter Loreens uppträdande gick vi till O´learys för att se poängdelningen där och jäklar vilket drag det var!! Så himla kul! När Loreen vunnit och vi firat med dans och ramsor gick vi över till The Strip och dansade resten av kvällen. Tack tjejer!

Igår var det Morsdag och självklart uppvaktade jag min kära mor! Vi gick även över till mormor & morfar för fika och umgås med dem och kusiner + moster och Dennis :) Vid fyra åkte jag till Douglas och spenderade kvällen där, det blev en vanlig härlig myssöndag! Igår hade jag och Douglas varit tillsammans i 3,5år. Det är en lång tid men samtidigt har det gått så fort. Jag älskar min Douglas och kan inte tänka mig en framtid utan honom! Förhoppningsvis uppfylls snart vår önskan om att flytta ihop! :)


Jag & Mamma
Rhodos 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0