29 maj

Igår var en bra måndag även om jag var väldigt trött. Jag har kommit in i en period där jag sover dåligt på nätterna. Vaknar flera gånger och bara vrider och vänder på mig. Så var natten till igår vilket resulterade till en trött Celina. Jag jobbade 7-14, åkte förbi Lisa en stund och sen hem för att sova...det var så skönt!!! För att sen vakna till liv gick jag en lång och skön promenad. Resten av kvällen kollade jag tv med mina föräldrar.

Idag har jag startat igång dagen med en promenad, 45 min och jag känner att det gav mig mycket energi. Ska strax duscha och göra mig klar, ska jobba 11-19 och sen kanske Douglas kommer till mig. Hoppas hoppas! :)


Här får ni se en bild på mig och Moa, Indien!


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0