9 maj

Halloj!

Det blev ingen uppdatering i helgen som jag tänkt så jag tänkte dra lite snabbt nu vad jag hade för mig. I fredags hade jag som jag skrev en lugn kväll hemma med mina föräldrar. Vi kollade självklart hockeyn tills jag och mamma somnade skavfötters i soffan ;)

I lördags vaknade jag redan halv nio, började med att kolla på Sherlock Holmes 2 med mamma och tog mig sen ut och tränade. Sen blev det en liten powernap innan jag gjorde mig iordning för partaj med mina bästa tjejer! 18.00 var vi bjudna till Helena för middag & fika. Det var väldigt gott och vi hade som vanligt galet roligt tillsammans :) Senare på kvällen åkte vi in till Södertälje och gick ut på 550 där vi dansade tills det var dags att gå. Tack tjejer för en grym kväll!

I söndags plockade Douglas och Larsa upp mig strax efter tio och jag följde med hem till Mariefred. Jag var ganska trött och sliten så det blev en oerhört lugn dag ;) Marina och Felix var hemma också (Felix jobbar & bor numera i Norge) vilket var kul. Jag och Marina satt en stund ute i solen och pratade om allt möjligt. Sen blev det goda vofflor till lunch ute på altanen innan jag var tvungen att "ta igen" lite sömn...Jag sov kvar hos Douglas till måndagen :)


I måndags jobbade jag 8-17 och efter det gjorde jag inget speciellt alls.

Igår tisdag jobbade jag 7-14,30 och åkte sen till Douglas. Douglas var ute och spelade golf så jag åkte till Fredriks Hall och sprang 5 km innan jag och Douglas moster gick på 1 timmes jympa. Efter det blev det filmmys innan vi somnade.

Idag är det onsdag och jag som är ledig på fredag har bara en arbetsdag kvar! Skönt :D Jag har jobbat 8-15 och sen handlat med mina föräldrar. Gick in på Skopunkten och kom ut med tre par nya sommarskor, två ballerina och ett par tygskor från barnavdelningen haha, storlek 34! Sprungit och kört styrka har jag också hunnit med...Nu väntar jag på Douglas då vi ska laga middag tillsammans och se hockeyn. Ha en fin onsdagskväll!


Bästa tjejerna, Malin eller Tess tar bilden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0