Härliga fredag!

Min fredag blev inte som det var tänkt från början men den blev bra, väldigt bra! Jag åkte till Eskilstuna med mina föräldrar innan vi åkte till campingen. Tyvärr hittade jag inte bilder på kläderna jag köpt men kanske kan fota imorgon. Det var två par shorts från H&M, mörkblå och ärtgröna samt en blus. Från Gina blev det en blommig klänning samt fyra skärp. Vid två tiden åkte vi till campingen för att fika och umgås med släkt ett par timmar :)

När jag kom hem somnade jag med huvudvärk och ikväll har jag varit hängig. Jag hoppas att jag sover bort det inatt för imorgon tänkte jag träna och sen väntar trevligheter med vännerna! Så nu ska jag gå och lägga mig, vill inte sova bort hela förmiddagen imorgon ;) Natti natti 


Mina nya skärp från Gina Tricot.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0